Våren är här!

Är just nu hemma hos Amanda. Medans hon är i duschen passar jag på och bloggar lite. Sitter i sängen och kollar på Vänner som vi alltid gör.

Idag var jag och Amanda i centrum på lite ärenden och kollade i lite butiker. Eftersom det var så fint väder så bestämde vi oss för att gå en promenad hem istället för att ta bussen. Köpte en ramlösa och naturgodis och sen började vi gå. Gick förbi Sophia en stund innan hon gick till jobbet och sen gick vi hem till mig och åt nudlar och kollade på tv. Amanda somnade som vanligt, haha. Vid sju vaknade hon till liv och hon gick hem och åt. Jag stannade kvar hemma och väntade på mamma. När hon kom hem så gjorde hon middag och det blev tacos. När jag hade ätit klart var jag så mätt att jag mådde illa. Sen ringde jag Amanda och nu sitter jag här.

Eftersom jag inte har skrivit sen i lördags så tänkte jag skriva lite nu om helgen. Vi skulle egentligen ha gått ut men Amanda mådde inge bra så det blev en innekväll, tyckte att det var lite tråkigt först eftersom jag inte att jättekul på fredagen men det blev ganska bra ändå.
Vid nio tiden på kvällen gick jag hem till Amanda och vi kollade på film. Och jag stannade kvar hela natten. Vi kollade på en massa olika filmer och båda somnade och vaknade hela tiden.
På söndagen vaknade vi runt tolv och då bjöds det på pannkakor till lunch och det satt så bra i min mage. Senare på dagen gick vi ner till ICA och handlade, gick seriöst omkring i affären en halvtimme innan vi kom på vad vi skulle handla. Med oss hem fick vi iallafall kyckling med potatissallad, brieost, smörgåsrån och en ramlösa. När vi kom hem så satte vi oss och åt framför tv och där satt vi resten av kvällen. Kollade på Wipeout och Herre på täppan. Åt också en god cheesecake som jag bakade förra veckan. Vid tre gick jag hem efter att jag hade kollat klart på ytterligare en film. Ja, det var i princip allt om den helg.

Nu ska jag fortsätta kolla på Vänner. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0