Fredag till söndag

Nu när jag ändå är igång kanske jag ska skriva om helgen också.

I fredags vart det utgång. Jag och Amanda och till Skanstull där vi mötte upp Linda och sen åkte vi vidare till Odenplan där vi träffade Sebbe och Victor. Där gick vi till något mysigt ställe och satte oss tog en cider och vin. Therese kom också dit och sen åkte vi allihop vidare till Huset. Var där till två ungefär. Kvällen var lite knepig, depp hit och dit. Drog iallafall vidare till Club Xplore. Var där en timma och sen åkte vi hem till Tomas. Det var vi tre och tre killar. Där körde vi sanning eller konka. Och vi drack det äckligaste jag någonsin druckit. Fyy. Runt fem vart det kaos och alla bara drog helt plöstligt. Sov borta i järfälla och jag fattar fan inte varför jag gjorde det. Som tur var så kom mamma och hämtade mig på lördagen.

Kom hem och fräschade upp mig lite och sen gick jag över till Amanda. Där satt vi ute på altan i solen. Senare så kom det gäster och vi grillade. Det var väldigt trevligt. Efter middagen så satt alla barn i soffan och kollade på tv, jag och amanda halvsov typ. Sen blev det dags för fruktsallad, mums. På kvällen vart det singstar och sen så satt vi köket. Jättetrevligt, det är alltid kul att sitta och prata med vuxna. Tog ett glas vin och umgicks. Frossade också i mig halva chipspåsen med dipp, så jäkla gott. Vid tolv gick de andra hem och inte långt efter det gick vi också och la oss. Jag och Amanda la oss i hennes säng och kollade på film och båda somnade direkt.

Vaknade vid tolv på söndagen och vi gick direkt ut och solade. Satt där i två timmar, var skönt men det blåste lite för mycket. Snyggaste brännan fick man ju också, eller inte. Efter solningen så gick vi in och satte oss vi datorerna, som vanligt. Klockan åtta såg vi på wipeout och sen så kollade vi på film, Baby Mama. Efter det gick jag hem.

På hela helgen så var jag hemma sammanlagt max tre timmar. Så det var faktiskt väldigt skönt att bara komma hem och ta det lugnt. Duscha och bara slappna av.

Ja, det var helgen i stort sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0