Helgen tre dagar försent

Det börjar bli dags för mig nu att skriva om helgen så här kommer det.

I fredags så gick jag upp halv tio för att jag skulle åka in till stan och kolla runt lite innan frisören. Hoppade på bussen vid tio och kom in lagom till att affärerna hade öppnat. Gick runt på drottninggatan. Det enda jag hittade var ett par jeansleggings från Vila som jag har letat efter länge.
Vid tolv mötte jag upp Amanda på hennes mammas jobb och sen gick vi till McDonalds och köpte något att äta och sen så åkte vi till frisören. Hade tid halv ett. Direkt när vi kom dit så började hon med Amanda, höll på i cirka två och en halv timme och sen efter det var det min tur. Fick håret tvättat och det var så jäkla skönt. Sen började hon klippa och tog minst 7-8 cm och sen klippte hon lugg. Äntligen är mitt hår som jag vill, var så nöjd när jag gick därifrån. Victoria som frisören heter var jätteduktigt och jag hade det väldigt roligt under tiden vi var där. Hennes mamma var också där och hälsade på så vi fyra pratade och sånt där. Eftersom det var fredag så lockade hon både mitt och Amandas hår så att vi skulle vara snygga till kvällen.

Vid halv fyra ungefär var vi färdiga och vi började åka hem till Klara. Där skulle vi göra i ordning oss för kvällen. Halv sex åkte jag och Klara och hämtade Linda på gullmars och under tiden så var Amanda kvar hemma hos Klara och sov. Åkte också hem till mig och hämtade lite saker jag hade glömt. Sen kom vi tillbaka hem till Klara och då vart det full fart på allihop. Alla skulle duscha och sen prövade alla kläder i hundra år. Det jag från början hade tänkt ha på mig kändes helt fel men tillslut lånade jag en grå klänning av Linda. När alla var klara så började vi dricka och spela ölspel. Skitkul.

Vid nio gick vi till bussen lite småfulla och var inne vid Huset runt tio. Stannade där typ en timme, var ganska lite folk så vi drog vidare. Då hamnade vi på en gayklubb som heter Club Xplore. Där träffade vi en killkompis och drack lite drinkar och sen så drog vi allihop vidare till Laroy och där vi skakade rumpa i flera timmar. SÅ JÄVLA KUL! 
Efter laroy blev det efterfest hos killkompisen, vi var totalt fem stycken. Och vi stannade över natten. Vaknade kvart över åtta nästa dag och hade då typ sovit tre timmar eller nåt. Självklart så hade jag jordens huvudvärk men det var ju inte så konstigt eftersom jag var full konstant hela kvällen. Jag hann aldrig nyktra till förrän efter vi hade kommit hem till T. Plus att jag sov i en 1,40 soffa som man inte ens kunde sträcka ut benen i. Behöver jag säga att jag hade ont i hela kroppen i flera dagar efter. Jag och Amanda åkte hem därifrån efter tio någon gång.

Vi gick direkt hem till mig där jag bytte kläder och tog bort sminket. Tog några filmer och sen gick vi hem till Amanda. Började kolla på Disturbia. Sen åt vi lunch med hela familjen. Fortsatte kolla på filmen, när den var slut satte vi på På andra sidan häcken. Båda somnade och vaknade sen när den var slut. Och fy vad dåligt jag mådde när jag vaknade, öppnade balkongdörren och släppte in frisk luft och sol och sen mådde jag bättre. Kollade också på Ensam hemma. Amanda skulle bort på kvällen så hon började att fixa sig igen och sen så gick jag hem. Hela lördags kvällen spenderade jag hemma framför tv och data.

Som sagt i några inlägg nedanför så vaknade jag på söndagen av att fia och amanda ringde. Resten av det kan ni läsa där.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0