Skivan igår var SUPER!

Först så gjorde vi i ordning oss hemma hos Amanda. Vid fem åkte vi in till stan, vi skulle ju vara där lite tidigare. När vi hade kommt dit så la vi ut bordsplaceringar och jag klippte ut uppdrag som alla skulle få. Klockan sju så började folk rulla in till middagen. På menyn stod kyckling med potatiskaka och till dessert så fick vi cheesecake. Det var mumsigt.

Under middagen så hade alla som sagt ett uppdrag, Roger hade att han skulle klappa händerna och vissla överdrivet så fort någon hållit tal och efter vi hade sjungit en sång. Asroligt, eftersom jag och Amanda visste vad som stod på dom flesta lapparna så kunde jag inte annat än att garva när Roger började, extra mycket skrattade jag också eftersom jag satt bredvid honom. Vårat bord var ju helt klart roligast :) 

Andra alternativ på uppdrag var att hålla tal var lite då och då och det fick en tjej som hette Jessica och hon gick verkligen inför det vilket var kul. Under middagen sjöng vi också några roliga studentvisor. Runt tio så var det många som började gå och eftersläppet kom in. Runt halv elva var festen i full gång. Alla drack och dansade. Nästan alla hade på sig utklädnader, vilket var roligt att se. Hade definitivt några favoriter.

Runt halv tre började det bli lite glest med folk och även jag och Amanda gick vidare. Jag, Amanda, Jacob och Victor åkte hem till Victor på efterfest. Där somnade jag inte förräns efter sju någongång.

Man kan ju inte säga annat än att kvällen var grym och jättelyckad!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0