Sing a million songs to make you smile

I två dagar nu har jag bara legat hemma i sängen och inte gjort nånting. Dåligt väder fick vi igår också vilket gjorde att jag ville ligga inne ännu mer men idag kröp sig solen fram vid femtiden och det var mysigt. Tog också lite kort, kanske något jag lägger upp i bloggen någongång.

Annars då, allt är bara bra. Haft lite ont i magen idag men nu känns det mycket bättre. Har precis kollat på Criminal Minds och nu tror jag att jag kanske ska sätta på en rysare, Instängd. Har aldrig sätt den innan så.. Har själv klaustrofobi så lite jobbig kommer den nog att vara.

Bjuder på en låt som går på repeat hos mig just nu.


Måns Zelmerlöw - Impossible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0