sådär efter helgen

Kom hem från Amanda för cirka en timme sen. Har varit där i princip hela dan, Sophia och Amanda ringde och väckte mig klockan tolv, gick och klädde på mig och sen gick jag hem till Amanda. Där satt vi alla i sängen och snackade och kollade på film samtidigt. Vart självklart också lite datanördande som vanligt. Facebook och lite spel, haha.
Runt åtta tiden gick både jag och fia hem. Det var middag som stod på schemat. Denna söndagskväll bjöds det på tacos, vilket aldrig kan gå fel. Efter maten vandrade jag tillbaka hem till amanda och som alltid så kollade vi på vänner. Serien som vi aldrig tröttnar på.

Och nu sitter jag här hemma i min säng, ensam och sällskapssjuk. Försöker fundera ut när det hände, har aldrig innan varit en person som brukar vara sällskapssjuk...

Nu ska jag gå och äta något för jag är jättehungrig och sen tror jag att det är sängen som gäller. Är så jäkla trött. Ska nog ta och kolla på One tree hill - Säsong 5 som jag fick hem för några dagar sedan ;D
Mer om själva helgen skriver jag om i morgon. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0