promenad

Jag kom in från en promenad med Amanda och Sophia för en stund sen. Det var skönt att rensa huvudet. Efter helgen har mitt huvud snurrat så mycket så en promenad ut i den rena luften behövdes verkligen. Nu känns det som man kan andas igen.

På dan var jag hemma hos Amanda en stund också. Och Mickis var där. Dom sydde medans jag satt och kollade på Harry Potter - Fenixorden. Absolut en favorit av Potter filmerna. Gick hem efter sex någon gång för magen höll på och hungra ihjäl. Gick och satte mig i soffan, kollade på film och somnade t.o.m till en stund. Vaknade av att mamma sa att maten var klar och det bjöds på pannkakor. Riktigt gott. Efter jag hade ätit så gick jag till Amanda och vi gick ut.

Imorgon ska jag till tandläkaren och det ser jag inte framemot. Usch! Jag har tandläkarskräck och får alltid ont i munnen när jag är där. Men jag tror att det kommer att gå bra.

Nu ska jag snart hoppa i sängen, är lite småtrött nu. Lägga mig i sängen och kolla på tv. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0