Hemma

Jag kom nästan alldeles nyss hem från Sofie. Hon, Mickis, Sara, Amanda och jag har haft en filmkväll. Mickis och Sofie kom och hämtade oss och sen åkte vi ner till centrum och köpte lite gott, själv fick jag med mig lite naturgodis. Sen gick vi till Time och hyrde film. Det blev två filmer, en skräck och en tjejfilm. Jaa, båda filmerna var väl sådär. Skräckfilmen kunde ha varit mycket bättre, men själva mördarscenerna var nästan katastrof. Tjejfilmen var som en vanlig tjejfilm bara, en "töntig" tjej vill vara med i coola gänget, förstör, blir cool, blir sårad, blir sitt gamla jag och hjälper den coola. Och sen så slutar allting bra, haha.

Som sagt så åkte jag och Amanda in till stan idag. Kom in runt ett och vi gick till Amandas mamma och sen gick vi till Kungshallen där vi åt lunch. För mig blev det en tacos, mycket gott.
Efter lunch gick vi självklart vidare för lite shopping. Det första vi skulle göra var att leta efter solglajjor, vet inte hur många affärer vi gick i innan Amanda äntligen hittade ett par. Själv hittade jag inga, kom på att jag hade ett par hemma som jag lika gärna kunde använda. Men istället fick jag med mig andra saker hem, ett par nya klackar, en ring som ser ut som en fjäril och ett nytt somrigt linne.
På vägen hem så stannade vi i Gullmars och där mötte vi Sofie och Mickis och vi åkte bil med dom hemåt. Vi åkte runt lite med bilen en stund och sen så åkte vi förbi Mcdonalds och satte oss där i solen.

När jag kom hem så var det dags för mig att gå ut med hunden. Var väl inte den roligaste promenaden. Kallt som attan eftersom vädret är helt schitzo. När jag hade kommit in vart det alldeles dimmigt ute och nu så regnar det.

Det var tisdagen i stort sett. Snart ska jag väl krypa ner i sängen men ett litet tag ska jag nog stanna uppe. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0