hej söndag

Påskafton igår blev faktiskt en ganska bra dag. Vädret var jättebra och det var varmt ute. Spenderade dock nästan hela dan inne men det var öppet överallt så jag fick ändå känna på det härliga vädret. Till middag vart det en stor favorit är i familjen, lammstek med potatis. Det gick åt fort. Efter maten så gick jag och mamma ut på promenad med Maximus och det var mycket skönt, solen började precis gå ner men det var fortfarande varmt ute. Tog lite kort på Maximus när han badade.
 
Resten av kvällen spenderades inomhus. Kollade på film som gick på tvn och åt en massa gott. Bl.a såg vi The Wedding date som är en mysig romantisk komedi. Kollade också på Harry Potter, lite av både ettan och tvåan.

Idag har jag inte alls gjort mycket, satt ute i solen en stund men det blåser så jag gick in och satte mig istället. Och nu sitter jag här framför datorn där jag nog kommer spendera större delen av dagen. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0