Hej fina soliga Lördag

Äntligen har det underbara vårvädret börjat visa sig. Och nu kan man slänga in vinterjackan i garderoben och hoppas att den kommer att stanna där till december.

Igår var det ju utgång som gällde. Vi åkte in till stan halv elva och vi var utanför Infinity runt halv tolv. Det var Amanda, Camilla och hennes kompis, Therese och jag. Träffade några som jag inte sett på flera år vilket var väldigt kul och så träffade jag en klasskompis från dalskolan. Alltid lika kul. Halv två tog vi taxi hemåt, en ganska rolig tur, stannade mitt ute på vägen för sällskapet mådde dåligt men det gick bra och vi åkte vidare. Kom hem vid två ungefär. Åt lite och kollade på tv sen gick jag och la mig. Kvällen var ganska bra, vart lite kort bara. Inga bilder har jag tyvärr att bjuda på.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket alls, mest legat i soffan och degat. Kollat på film som gått på tv. Bl.a. Tsatsiki som är en gammal barnfavorit. 

Det var allt för stunden, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0