foto + stan

Nu har vi nästan precis kommit hem till Amanda. Har varit en sväng i stan. Hittade kläder till studentskivan på måndag och det kunde fan inte blir mycket bättre. Nu är det bara lite småsaker som fattas, men det är ganska lätt ordnat. Kläderna är sånt som jag sen kommer kunna att använda till vardags vilket är super. 

Allt gick jättebra i morse eller jag låg kvar i sängen en kvart längre men det gjorde inte så mycket. Vid halv tio gick jag till Amanda och sen så gick vi tillsammans till skolan. Sen var det dags för fotografering. Och ja den var väldigt annorlunda. Vi fotades med ett grishjärta, inte det frächaste precis. Med fejkblod på det, min hand är alldeles röd just nu för att färgen har satt sig fast. Hoppas att det försvinner snart. De som var med på fotograferingen var jag, Niklas, Mickis och Amanda. Det var faktiskt kul och bilderna blev faktiskt väldigt bra. Nöjd för att vara såna bilder.

Nu ska vi bara ta det lugnt är så jäkla trött och det är varmt som attan. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0