29 April

Jag vet att jag inte har skrivit något idag men det är för att jag inte har gjort något annat än att varit här hemma. För det mesta har jag suttit framför datorn. Var dock ute på en kort promenad med Maximus, vilket var ganska uppfriskande.

I morse vaknade jag upp med ont i halsen och en liten förkylning hoppas den försvinner fort som attan. Jag orkar verkligen inte med att bli sjuk just nu.
Går också omkring och är öm i hela kroppen till och med på ställen jag inte ens kan nämna. Det gör ont som fan när jag går och nacken som jag länge har haft ont i knakar så fort jag sträcker på mig. Jag hoppas att det beror på att jag sov i soffan i måndags natt och att det går över efter några nätter i min egna säng. 

Jag har gått och blivit en liten trötter nu på sistone, så snart är det dags för mig att gå och slagga. För engångsskull har jag faktiskt lyckats vända tillbaka dygnet med några timmar. Vilket jag är glad över. Ja, det var allt från mig för idag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0