22:30

Vaknade runt elva idag hemma hos Victor. Slitet. Jag och Amanda låg och snackade i flera timmar innan vi ens tänkte på att vi kanske skulle åka hem. Victor var irriterad för att vi låg och snackade och han var bakis som fan, men vi bara skratta vidare.

Vid ett började vi röra oss hemåt, eftersom ingen utav oss känner igen oss där i krokarna så tog det tag att hitta till tunnelbanan men tillslut och hittade vi den och inom en timma var vi hemma. Väl hemma så bytte jag kläderna mot morgonrock och sen så gick jag och tog en dusch. När jag hade kommit ut därifrån kom mamma hem med mcdonalds och det var så gott. Efter det gick jag upp till mitt rum la mig i sängen och gick in på datorn. Kände efter en stund att mina ögon inte orkade längre så jag ställde datorn bredvid mig i sängen och jag slocknade direkt. Vaknade vid halv nio och då hade jag sovit i typ två timmar. Vilket jag verkligen behövde efter den här natten.

Nu sitter jag här och kollar på en film på ettan. 'Pojkarna i mitt liv' heter den. Faktiskt en sevärd film med Drew Barrymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0