16.33

Igår kom Amanda hem efter att ha varit bortrest sen i torsdags, hon ringde mig efter att hon hade kommit hem och jag traskade iväg till henne. Var inne på datorn samtidigt som Amanda packade upp och städade litegrann. Amanda gjorde sen en sallad och så satt vi i köket och snackade ett tag. Sen bestämde vi oss för att kolla på en skräckfilm, The Unborn. Den var väl helt okej. Sådär läskig som en skräckfilm brukar vara, den kunde ju dock ha varit bättre men jag är inte så kräsen när det gäller skräck.

Efter filmen så pluggade Amanda och då satte jag mig framför datorn. Vid tio placerade vi oss i soffan för att kolla på Ballar av stål. Det programmet är ju så jäkla roligt. Och sakerna som vissa gör, helt sjukt. När det var slut så rullade jag bara på med program att kolla på. Gick hem runt ett tiden och åt middag, var så jäkla hungrig och sen gick jag och la mig.

Idag har jag inte gjort någonting. Städat lite i min garderob och sånt där bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0