Trött efter helgen

Jobbat idag och gud vad jag har varit trött. Höll nästan på att somna i soffan när jag satt och läste. Tur var då att jag var ute efter mellis. Jag hade allvarligt inte klarat av att vara inne något mer.

Sovit otroligt dåligt inatt, målade nämligen om mitt rum igår så jag kunde inte sova där inne. Lukten är inte ett dugg fräsch. Och eftersom vi inte har några extra sängar så hamnade jag på soffan och fy fan. Har ont på ställen i ryggen där jag typ aldrig har haft förut. Men inatt kan jag äntligen sova i min säng igen. Skulle också behöva måla ett till lager på väggen men jag orkar inte med det just nu. Tur att det inte ser alltför dåligt ut.

I fredags var jag hemma hos Johanna på middag för att hon precis fyllt 18. Kul att träffa massa folk som man inte ser så ofta. Synd bara att det vart så kort. Jag och Mickis gick därifrån vid halv nio.

Åkte in till stan och mötte Amanda, Sofie, Niklas och Alexander. Gick till Nivå drack två cider och träffade även på två killar som bjöd oss på shots. Vägen därifrån var bara skratt från min sida. Ni skulle sett mig, gud vad jag skäms. Vi kom iallafall fram till Sense och där mötte vi Frida och Susanne. På Sense var vi till tre ungefär. Faktiskt en ganska lyckad kväll, en av dom gångerna jag på riktigt hade kul där. Är ganska kräsen ibland. Kom hem fem på morgonen och det var bara att kasta sig i säng.

Lördagen spenderade jag med mamma och Mickis i länna. Åkte och köpte färg till mitt rum och sen åkte vi och köpte godis. På kvällen var jag och mickis hemma hos henne och kollade på tv och åt gott. Vid nio åkte jag hem och resten av kvällen så tog jag det bara lugnt.

Det var allt för nu, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0