Söndag

Sista dagen på helgen och jag har typ legat i sängen hela dan. Har varit ute två dagar i rad så idag vart det en slappdag.

Om helgen.

Fredagen började med att jobbet ringde 8:20 och frågade i fall jag kunde jobba och självklart ville jag det så det var bara att pallra sig upp ur sängen och komma iväg så fort som möjligt. Det jobbigaste var nog att jag hade så ont i halsen när jag vaknade att jag typ inte kunde prata men på gullmars köpte jag halstabletter och då vart bättre. Slutade halv tre och då åkte jag till mammas jobb och där satt jag till halv fem.

Mötte upp Niklas och Michaela och vi åkte till Bella i Gamla Stan och hämtade hennes nycklar och sen åkte vi och köpte lite snacks och åkte hem till henne. Där satt vi och kollade på film medans vi väntade på Bella. När hon kom hem lyssnade vi på musik, drack vin och cider och började att göra iordning oss för kvällen.

Jag, Michaela och Bella mötte upp Sofie på Fridhemsplan och vi gick till Nivå 22. Där satt vi till elva ungefär. Vi åt middag och drack öl och cider, fick också i oss en och en annan shot. Fick också sällskap av Liz och Bella. Efter Nivå gick vi till Vanilla men det vart inte så långvarigt. Så därifrån gick vi istället till McDonalds och Max hamburgare. Vid ett började vi dra oss hemåt.

Lördagen började med att vi vaknade elva, åt frukost och kollade på film. Åkte senare hem till Michaela en snabbis för att senare beges till Akalla där vi kollade på fotbollsmatch. Det var grekiskt derby, Niklas spelar i det ena laget därav varför vi kollade. Akropolis (Niklas lag) vann med 5-4. Tråkigt bara att det regnade som fan. Hade valt att gå i ballerina skor också så man kan ju säga att mina fötter var blöta. När matchen var slut åkte vi till Bellas café och där åt vi middag.

Åkte sen tillbaka till Mickis där vi gjorde iordning oss och sen tog vi bussen in till stan, mötte upp Sofie på Gullmars och sen åkte vi till Nivå. Satt där en halvtimme och sen åkte vi vidare till Sense. Där träffade vi Niklas och hans kompisar och sen var vi där resten av kvällen. Åkte även idag hem vid ett, men innan vi skildes åt i stan så satte vi oss på McDonalds och njöt av lite nattmat. Kom hem runt halv tre till ett heltomt hus och gud så skönt det var. Gick och la mig och slockna ganska fort.

Bilder kommer, men inte just nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0