Onsdag

Jag har varit sämst på att skriva den här veckan. Ska försöka bättra på mig.

I måndags jobbade jag iallafall. 9-16.30. Var helt slut när jag kom hem. Somnade med datorn i knät till och med. Skulle egentligen ha jobbat igår också men jag mådde inge vidare så jag tyckte att det var bäst och stanna hemma. Vila upp mig till imorgon. Då börjar jag klockan åtta så jag kommer gå upp vid halv sju. Vilket jag inte är van vid. Men det är klart att det kommer att gå bra, det är så värt det. Bara jag får göra det jag trivs med att göra :)

Snart är det sängen som gäller, har bara ett dilemma. Vet inte vad jag ska ha på mig, har inga kläder som passar detta väder precis. Skor som läcker in, ingen höst jacka. Extra kul nu när hösten verkligen börjar komma. '

Bilder från helgen.

    


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0