Måndag

Ligger just nu i soffan och slöar. Känner mig väldigt krasslig. Vaknade med halsont imorse men det var bara att dra sig upp och åka till jobbet. Har inte så ont i halsen längre, istället har jag nu ont på alla andra ställen i kroppen och fryser.

På jobbet idag har jag varit med gepardens tvåor. Började med att de hade lektion sen vart det lunch och sen hade jag rast till 12. Var sen med sexåringarna ute. Vid ett gick jag till fotbollsplan där tvåorna, Mats och Jeanette var. Och med dom var jag resten av eftermiddagen. Efter mellis var vi inne och dom flesta spelade pingis, även jag och det enda jag kan säga är katastrof. Vart skitlycklig så fort jag träffade bollen. De satt också vid datorerna och gjorde pärlplattor. Halv fem slutade jag och då gick jag till tunnelbanan och åkte hem.

Hemma så gick jag ut på en plågsam promenad med Maximus. Allt jag egentligen ville göra var att gå och vila. Men nu efter middagen mår jag lite bättre och huvudvärken är nästan borta.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0