I would for you

Det är fredag och det är helg. Kan det bli mycket bättre?! 

Idag kom solen fram, känns som om man inte har sett den på flera veckor. Var ju extra skönt eftersom jag jobbade idag och mestadels spenderar vi dagarna utomhus. Synd bara att det vart så satans kallt i skuggan eller när solen gick i moln. Slutade halv fem och sen jag kom hem har jag bara suttit framför datorn. Är så jäkla trött och kroppen värker. Jobbade ju igår också och på eftermiddagen så lekte vi burken ute och då är man tvungen att springa rätt mycket och jag inte är den mest tränade personen. Och tydligen så tog kroppen stryk av det. Revbenen, höfterna och benen är det som gör ont mest hela tiden. Och så fort jag gör en rörelse, hostar eller bara andas så gör det ont.

Så man kan ju säga att det blir en innekväll för min del, skulle inte ens klara av att gå ut och festa och sen har jag inte många kronor i fickan.  

Hoppas att det blir lite bättre till imorgon inte för att det ska få hindra mig från att gå hemifrån, men de gär det lättare för mig. Tror nämligen att vi ska åka och titta på Niklas fotbollsmatch imorgon. Akropolis mot Hammarby. Måste ju ses. Bara det inte blir lika dåligt väder som förra gången :P Men det tror jag inte.

Nu: Film.    Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0