Härlig dag på jobbet

Jobbdag för mig även denna dag. Men idag spenderade jag all tid med sexåringarna och ettorna. Varit ute i princip hela dagen men det har ju varit så fint väder så man måste passa på. Kändes nästan som om det var en sommardag, härligt! Slutade klockan fem och fick skjuts hem.

Sjuk är jag fortfarande, bättre än igår/inatt iallfall. Men hostan sitter fortfarande i och den blir bara värre och täppt i näsan är jag också. Halva dagen hade jag också lyckats få lock för öronen så jag hörde nästan inte vad någon sa. När vi satt i matsalen där det är som högljuddats, tyckte jag nästan att det var lugnt och tyst :/ 

Sitter nu och kollar på tv, ska väl göra det ett tag till innan jag går och lägger mig. Är faktiskt ganska trött något jag annars inte brukar vara innan tolv. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0