Godnatt

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och klockan är inte ens tolv. Är ju vanligtvis en nattmänniska men när man jobbar passar det sig inte. Imorgon ska jag upp tjugo över sex så jag behöver sömnen. Jobbar nämligen från 8-17. En heldag i princip. Och det blir jobbigt om man inte sover... Bra är det ju att jag tycker om mitt jobb annars hade jag nästan inte gjort det.

Jobbet idag var också kul. Rolig människor jag jobbade med. Alla tre var vi vikarier och det gick bra. Förutom att barnen var lite högljudda ibland men dom är roliga. Kastade lera och kom med massa konstiga men en aning roliga kommentarer. Ingen dag är en annan lik.

Sovgott allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0