Godnatt

Ska snart gå och lägga mig. Är jättetrött, somnade på soffan efter åtta, bra att jag inte sov mer en ungefär 20 minuter. Tröttheten beror på att jag sov cirka tre timmar inatt.

Skulle egentligen börja jobba klockan tolv men dom ringde halv åtta och frågade ifall jag kunde börja klockan nio istället. Och självklart ställde jag upp. Gjorde mig iordning och gick hemifrån klockan åtta. Hade iallafall en bra dag på jobbet, träffade många nya sexåringar och ny personal men även gamla som man har saknat. Idag var vi ute en stund innan och efter mellis efter det gick vi in och där spelades de pingis och många gjorde pärlplattor. Slutade halv fem och då åkte jag och satte mig på gullmars och väntade på mickis i cirka en timme.
 
Sen gick vi runt i stan och kollade i affärer innan hon skulle åka till Niklas. Var hemma efter en lång dag vid åtta tiden.

Åt middag och har legat i soffan resten av kvällen och nu säger jag godnatt för imorgon ska jag upp och jobba igen :) Hugs & Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0