torsdag

Kom hem från jobbet för en timme sen ungefär, sen dess har jag ätit och bara kollat på tv. Man har inte så stor lust till annat när regnet öser ner utanför.

Idag var det ännu en utedag på jobbet. Men idag var vi i en park som ligger kanske fem minuter från skolan. Det som var extra kul var att alla avdelningar var där och det grillades hamburgare till lunch. Var i parken från halv tio till tolv. Alla började tycka att det vart för kallt så vi gick tillbaka till skolan. Mina tår var som isbitar, kunde knappt böja dom och ändå hade jag på mig tre par strumpor.

Tillbaka på fritids höll vi på med lite Halloween pyssel, några gjorde små bus eller godispåsar av papper, vissa klippte ut fladdermöss och pumpor. Det ritades också flitigt en massa halloween teckningar.
Eftersom det är Halloween imorgon så hängde vi upp en massa spindelnät med små spindlar i och massa pumpor och fladdermöss åkte upp på väggen. Det var också en lärare som hade köpt en pumpa, så den karvade de ur och gjorde mun och ögon och ställde den på en byrå. Det vart faktiskt riktigt mysigt där nere på fritids, vi hade tända ljus när vi åt mellanmål. Hoppas att dom får en rolig halloween fest imorgon. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0