Tisdag med stort T

Har precis kommit hem från Michaela.

Nu är det äntligen över, hoppas jag. Rättegången gick bra, vi vann. Nervös som satan var jag innan jag skulle vittna, men det gick ganska bra. Och jag är lite stolt över mig själv men också över mina kompisar som får gå igenom allt det här. Så vill jag tacka Carina för stödet jag fick under dagen.

Började nästan gråta precis efter att jag hade vittnat och skulle gå och sätta mig där bak igen, men några andetag och det kändes lite bättre.
Innan domen kom så satt alla utanför och väntade i en timme. Det gick ändå ganska fort, det beror ju på att alla hade så mycket att säga och munnarna gick i ett.

Halv fyra så var vi äntligen på väg hem. Jag, Michaela och Carina satte oss i centrum på Espresso House och pratade och tog det lugnt. Snart ska jag sätta mig och kolla på film, Sex and the City som jag lånade av Mickis och bara ta det lugnt. Ska nämligen upp och jobba imorgon. Tur att man blir utmattad av att vara nervös och spänningar, kanske jag somnar på en hyfsad tid idag. Tröttheten börjar redan att krypa på mig.  Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0