Tisdag

Skulle ha skrivit igår, men internet funkade inte på hela dan, det var något fel någonstans så telefonen och tv funkade inte heller. Snacka om att man blir handikappad när inte internet funkar. Det är ju det jag använder mest.

Igår iallafall var jag ute och sprang med Mickis. Typ första gången. Någonsin. Ute och promenerat har jag varit många gånger men aldrig sprungit. Men det gick faktiskt ganska bra, vi körde med intervaller för att inte ta i för mycket,nybörjare och allt.

Min käre far fyllde år igår (Grattis i efterskott), ringde och grattade honom. Han var förkyld, men annars var allt bra. Han ska också flytta på lördag. Hoppas det är en fin lägenhet.

Annars har det inte hänt så mycket här. Resan till Göteborg är bokad. Jag och syskonen ska fira jul med pappa där nere. I år är det nämligen första gången han är i Sverige på julen. Det kommer nog bli kul.

That's all for now, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0