Stan och UTGÅNG

Kom precis hem från stan. Har varit och handlat litegrann. Bland annat en klänning som jag ska ha på mig ikväll när vi går ut. Jag fick också med mig ett linne, en t-shirt, en väska, två mössor en vit och en mörlila och underkläder. Så nu är jag ganska nöjd. Fick lönen också och det gjorde så att det vart en extra bra dag.

För en gångs skull är jag väldigt taggad på att gå ut. Kan ju också bero på att jag inte har varit ute på två veckor. Nej, men det ska bli riktigt kul. Hänga med tjejerna. Det bär av till Huset. Billigt och bra, kanske lite varmt sådär men jag överlever.

Nu ska jag äta och sen vila mig, är riktigt trött. Har varit uppe sen nio imorse och jag kan ju säga att jag sov ungefär fem timmar inatt. Blir väl ett inlägg senare innan vi går ut, Hugs & Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0