some people laugh

Hos doktorn gick de bra, hade inte halsfluss. Har ett virus bara som ska gå bort av sig själv, det är ju extra kul eftersom jag redan har varit sjuk i en och halv månad och fortfarande inte blivit frisk.

Men men, för att göra den lördagen lite roligare så var jag och mamma precis iväg och hyrde film. Hela fem stycken fick vi med oss hem och även godis. Och gud var jag har längtat efter det, har gått och klagat på att jag har varit godissugen minst två veckor, haha.

Så resten av kvällen kommer att spenderas framför film :) Och eftersom jag fick bestämma allihop så kan det ju inte bli dåligt.

Nu från datorn och till tv och dvd. Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0