Pretty good night yesterday

Ligger i soffan och typ halvsover. Kom hem fyra inatt.

Jag tycker att gårdagen faktiskt vart ganska lyckad. Som sagt så var vi först på Huset. Det var helt okej, mycket bättre än sist jag var där. Gick däifrån vid elva ungefär och då drog vi vidare till Sense. Tog väl ungefär 40 minuter innan vi kom in. Typ alla i kön trängde sig, vilka idioter det finns.
Väl inne så tog det cirka en halvtimme för mig att få in sakerna i garderoben. När jag väl in väskan så gick vi upp. Och jag har aldrig vart med om så mycket folk där. Dansade inte särskilt mycket i början för man fick inte ens plats. Så istället hamnade vi på en sittplats ett litet tag och vi köpte lite drinkar. Efter dom var uppdruckna så började klockan närma sig halv ett och då kunde man ätnligen få en plats på dansgolvet och då vart det äntligen roligt.
Gick från Sense vi tjugo i tre. Tog tunnelbanan och därifrån skildes vi åt. Michaela och Andreas gick av i t centralen medans jag, Amanda, Tomas, Sofie och Sara fortsatte längre. Vi tog bussen från slussen åtta minuter över tre och var hemma i sängen vid fyra och då var man ju ruggigt trött och frusen.

Bilder kommer, men jag är för trött för det nu. Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Tack! Den kommer från Urban Outfiters :)

2008-10-05 @ 20:13:16
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg

puss

2008-10-05 @ 21:12:35
URL: http://amandhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0