Onsdag

Idag har jag äntligen hämtat min mobil som har varit hos Michaela sen i lördags. Ganska konstigt att man kan känna sig så handikappad av att inte ha den. Använder den som väckarklocka och jag kan ju säga att jag sovit alldeles för länge hela veckan. Sen ringer alla som vill nå mig till min mobil, det är ioförsig ganska skönt att inte ha den ibland. Det blir som om man vore ledig från sitt liv litegrann. Hemma hos Michaela hämtade jag också lite kläder som var väldigt välbehövligt. Min garderob är just nu katastrof, hatar i princip allt som är där inne.

Annars har det inte hänt något speciellt. Tvkväll, Oskyldigt dömd med Micke Perstbrandt och glass. mumma.

Det var allt för idag skulle jag tro, auf wiedersehn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0