ny dag, ny vecka

Idag har jag varit i stan med Michaela. Vi åkte in till Gallerian och kollade litegrann. Kom hem med en tjocktröja, en tshirt, ett linne och en klocka. Faktiskt väldigt nöjd. 

Äntligen har jag något att ha på mig. Dock har jag inte shoppat klart för hösten än, men det var ungefär det pengarna räckte till den här gången. Har inte fått min lön än. Vilket påminner mig om att jag ska jobba imorgon, glad! Första gången på två veckor och jag ska också jobba på onsdag. Saknat allihop har jag gjort massor :)

När jag kom hem från Mickis för några timmar sen så hittade jag ett litet paket (eller en ask kanske man ska säga) liggandes på bänken. Det var adresserat till mig och när jag öppnade så visade det sig att det var ett usb minne. Det kom från Handelsbanken, tydligen skulle jag ha fått det var att jag är en färsk vuxen. Alltså nästan nyss fyllda arton. Det var lite kul tyckte jag, inte så ofta man får sånt i brevlådan.

Nu ska jag bara ta det lugnt, Ciao ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0