gårdagen

Jag som trodde att det skulle bli en skön hemmakväll. Eller egentligen kunde jag inte riktigt bestämma mig vad jag skulle göra, velade fram och tillbaka hela tiden. Men sen när vi satt i bilen klockan halv tio så satte jag på radion och det är bara party musik. SÅKLART min blir taggad. Så vi åkte hem och jag bytte om på fem minuter och sen skjutsade mamma in mig till Gamla Stan. Där mötte jag Amanda, Michaela och Sofie. Jag hann vara på Huset cirka en halvtimme innan vi gick vidare. Tog tunnelbanan till Östermalmstorg. Mötte Mehlie och Linda och allihop gick till Sense.

På Sense dansade vi mest, förutom lite små pauser här och var, det var ju så fruktansvärt varmt. Mot slutet vart jag lite mer otaggad så jag, Sofie och Michaela bestämde oss för att åka hem. Eller Michaela åkte med Niklas hem. Kom hem vid fyra. Gick och la mig direkt och sov tills för en timme sen. Snacka om dödstrött.


På eftermiddagen igår så var jag och mamma storhandlade och åkte och kolla i en massa olika affärer. Och nu äntligen har jag fått ett par nya skor.

Inget mer att dela med mig av, auf wiedersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0