Gårdagen

Jag och Michaela gjorde oss iordning hemma hos henne innan det bar av till Fridhemsplan där vi mötte Bella och Liz. Vi gick till Grabbarnas där Niklas och hans kompisar var. Senare åkte vi till Ice. Första gången jag var där och jag tyckte faktiskt om det. Bra musik, mycket sittplatser och ett bra dansgolv. Skulle definitvt kunna gå dit igen. Hemgång vart det vid halv två. Var hemma vid tre.

Jag tycker att det var en ganska bra kväll, synd att vi var så få bara, Niklas kompisar drog till något annat ställe. På slutet var det bara jag, Niklas och Michaela kvar.

Idag är det lördag har inte så mycket planerat förutom att jag och mamma ska till doktorn halv sex. Har varit sjuk i snart två månader så det är dags att kolla upp om det är halsfluss eller nåt sånt. Egentligen skulle jag vilja fortsätta ligga är i pyjamas hela dagen. Vädret är så jävla tråkigt så man vill ju inte gå ut..

bilder kommer, men jag glömde kameran i Michaelas väska. Igen. puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0