fredagskvällen

Så gårdagen var kul. Förutom lite problem lite här och var men förövrigt hade jag faktiskt en ganska bra kväll.

Kvällen började iallafall med att jag gick till Amanda och där fixade vi oss inför kvällen. Vid sju åkte vi hem till Michaela och där började 'förfesten'. Även Sanna och Natalie kom och joinade oss. In till stan började vi åka vid nio.

Kom fram till Huset och stod max tio minuter i kön, om ens det. Väl inne lämnade vi oss jackor och sen blev det lite mingel och rökning för några av tjejerna. Senare fick vi ett bord vilket är väldigt skönt så man har en plats man kan sätta sig ner och vila ibland. Vi gick och dansade och blandade det med att gå lite då och då eftersom det var så fruktansvärt varmt. Vi bordet körde vi också lite ishockey, haha. Slutet av kvällen vart lite slö men det hade varit in lång kväll och alla började väl bli trötta.

02:08 tog vi bussen hem. Och den turen var inte rolig, någon jävel hade spytt i bussen så de luktade överallt, tur att det var någon som sprutade parfym, för annars hade jag nog inte klarat av att åka. Var hemma vid tre, vilket var väldigt skönt och när jag gick och la mig slocknade jag direkt.

Det var allt om gårdagen, undra var denna lördag har och bjuda på. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0