en lång dag

Jag är väldigt trött just nu, känner att jag skulle kunna somna här och nu. Kom hem för ungefär två timmar sen från jobb och stan. Det gck väldigt bra på jobbet idag, var ute nästan hela dagen, Ganska skönt men blåsigt så in i helvete. Fick sluta tidigare för att det inte var så många barn kvar.

Efter jobbet åkte jag raka vägen in till stan och shoppade litegrann. Idag kom jag hem med ett par nya klackar, så fina så att jag dör. Fick också med mig två cardigans, en svart och en brun, en svart halsduk, en blå halsduk och ett par vantar. Nu är jag nästan redo för vintern.

Imorgon ska jag jobba igen, börjar halv tolv. Hoppas att det blir fint väder.  Det var allt, nu ska jag se på tv. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0