Bed and a movie

Idag har jag fixat lite i mitt rum, min dubbelsäng har nu blivit en 90 säng. Håller för tillfället på och gör om mitt rum och då ville jag inte ha den längre, och inom en snar framtid ska jag få en ny säng som är lite mindre. Jag har inte någon nytta av en 180 säng den är alldeles för stor för mig. Sover ändå bara på ena sidan och jag har i princip aldrig någon som sover över. Så en 160 säng kommer att passa mig bättre. Då kan man ha besök utan att det blir för litet också..

Har också bäddat med mina nya sängkläder så nu är det riktigt mysigt därinne och nu vill jag faktiskt vistas i mitt rum, vilket jag vanligtvis inte vill.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se en film. Hann bara se två stycken igår. Så det innebär att jag har två kvar att se :) Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0