291008

Det var skönt och jobba idag, en aning kallt men det gick bra. Var ute sen elva till tre, inte så konstigt att man kände sig lite frusen. Var i en park i Aspudden där det fanns klätterställningar, gungor och en linbana.
Vad som var lite speciellt med den här parken var att det fanns en massa olika djur man kunde se och även klappa. Det fanns hästar, grisar, getter, hönor, marsvin och kaniner. Det tyckte barnen var väldigt kul.
När vi kom tillbaka till skolan så var vi inne och många satt och ritade. Det var lugnt och ganska tyst, ovanligt, med eftersom det är höstlov så är det inte så många barn på fritids.

Annars är jag jättetrött, kändes nästan som jag skulle somna gåendes när vi var påväg till parken. Men jag ryckte upp mig och dagen fortsatte.
Ska jobba imorgon också och jag ska upp sju, så förhoppningsvis kan jag somna ganska tidigt. Och jag är pigg och glad när jag vaknar imorgon :)  Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0