161008

Sitter just nu och kollar på tv, funderar på om jag snart ska gå och lägga mig. Har varit en ganska lång dag.

Den började att jag jobbade. När jag åkte till jobbet så spöregnade det, tur att det slutade senare under dagen. Själv har jag inget paraply så jag var tvungen att ha mössa istället och när jag kommer till jobbet och har tagit av mig den märker jag att på huvudet har ett streck som går rakt över pannan, snyggt? Inte direkt, snarare pinsamt. Försvann efter typ en timme, annars döljde jag pannan hela tiden. Efter mellanmål gick jag och Fredrik ut med sexåringarna i cirka en timme. Inne satt jag vid bordet och ritade och vid fyra slutade jag.

Åkte direkt hem till Michaela eftersom att jag, Michaela, Rodie och Sofie skulle på en tjejkväll på volkswagen, som Sofies pappa hade fått inbjudningar till. Vägen dit var ju ganska kul, hittade först inte och körde typ runt i cirklar tills vi tillslut kom fram till parkeringshuset. Väl där så bjöds det på kex, ostar, vindruvor och vin. Det var också en modevisning och lottdragning, tyvärr vann jag ingenting. Efter modevisningen så kunde man gå och kolla på kläder och andra produkter, som man också kunde köpa med sig hem. Själv kom jag hem tomhänt med det fanns inte så mycket som föll mig i smaken och sen så är jag ganska tom på pengar. Fick skjuts hem av Sofie och var hemma vid åtta. Vi fick även en tjuvtitt på den nya bilen som ännu inte har lanserats.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0