wednesday 20.49

Idag har det snöat!! :) Så fort jag klev ut genom dörren på jobbet och jag såg det vita täcket på marken, sken jag bara upp av glädje. Hoppas att det håller i sig till januari.. Eller att det åtminstone kommer över julen. Har ju haft lite otur med vädret i några år nu.. Snön brukar alltid dyka upp när julen är över...

På jobbet idag fortsatte jag med att bygga pussel, vi började på ett nytt runt pussel. Var lite kul, aldrig lagt ett runt förut. Jag var också ute i en timme ungefär. Körde king med Malin, Astrid och David. Men också lite andra lekar med basketboll. Imorgon ska jag jobba igen, och även på fredag. Money money money.

Idag fick vi hem ett paket med lite filmer och skivor. Ska bli kul att äntligen ha något att kolla på. Har tröttnat på nästan alla filmer jag har för tillfället.

Nu ska jag göra mig redo för Oskyldigt Dömd som börjar på fyran och elva minuter. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

normala tycker jag att dom är.

2008-11-21 @ 20:13:47
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0