Lördag

Har precis ätit middag. Satt bra i min lilla mage.

Idag var jag och mamma på IKEA. Äntligen har jag fått en ny säng. Skitglad! Jag fick också en ny kudde, nytt täcke, gardinstång och påslakan. Vi köpte också lite andra småsaker som ljus och servetter. Herregud vad jobbigt det var att få upp sängen på mitt rum, jag och mamma kämpade i typ 40 minuter. Men tillslut fick vi upp den och nu har jag satt på benen och snart är den redo för att ställas upp. Ska bara ta ut min gamla säng först.

Som sagt så var jag hos Mickis igår. Vi hade en filmkväll. Jag, Mickis och Niklas gick iväg och hyrde två skräckfilmer. Den första vi såg var The Mist. Den var ganska bra, vart lite rädd där ibland. När den var slut så kom Sofie förbi och då började vi se på den andra filmen och den kommer jag inte ens ihåg var den hette. Den behöver nästan inte nämnas för den var så sjukt dålig, nästan skrattretande.

Nu ska jag få skjuts av mamma till Sofie. Och därifrån ska jag, Sofie och Mickis åka in till stan. Det är utgång som gäller. Inte så taggad men det är bara att åka om jag inte vill vara kvar. Ha en bra lördagkväll! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0