SÖNDAG

Första advent idag. Man kan säga att julstämmningen ligger på noll. Ingen snö och heller inget julpynt. Inte ens en ljusstake eller julstjärna. Men nu börjar det bli dags för det tycker jag. Det vart ingen bullbakning igår men jag hoppas att det blir det idag, är så sugen just nu. Och då kanske det känns lite juligare :)

Annars händer det inte så mycket, jag är inte direkt på topp humör nu när jag är sjuk och allt. Jag orkar dessutom inte hitta på något heller. Får se till att jag blir frisk snart. Kramar.

Kommentarer
Postat av: m

alice, ring i veckan så får vi ta och träffas.

vi kan vara hemma hos dig, de va ett tag sen <3

2008-11-30 @ 22:46:06
URL: http://mickanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0