gårdagen

Jag hade faktiskt riktigt kul igår. Kvällen började då på Grabbarnas där jag, Sofie och Michaela satt och tog en cider och en shot. Senare gick vi vidare till Sense och där stod vi och vänta ett tag på resten av gänget men tillslut så kom dom. Väl inne så dracks det en massa och dansades. Träffade också tre stycken från årets idol, Kevin, Lars och Robin E. Det var lite kul. Träffade också en jobbarkompis på Sense vilket var roligt. Dom flesta är ju inte i min ålder. 
Hemgång vart det vid tre. Missade precis bussen i slussen så vi fick sitta och vänta i cirka en halvtimme. Var hemma vid halv fem.

Typ helt utslagen idag. Vaknade vid tolv av att Amanda ringde. Pratade en stund och sen gick jag över till henne och där såg vi först filmen Mirrors. Sen kollade vi på Gossip Girl. Det är sjukt hur fort man fastnar i den serien. Och nu ligger jag här hemma i min nya säng som jag förresten sov så jäkla gott i inatt, och väntar på att middagen ska bli klar.Bilder kommer snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0