fredag 071108

Äntligen en dator med internet som fungerar. Sitter vid min brors data, min har bestämt sig för att internet ska fungera, asjobbigt. Slutade funka vid tolvtiden och sen dess har internet stått still. Och det är bara på min dator vilket måste betyda att det är fel hos mig, ännu jobbigare. Pratade med pappa men han visste inte vad som var fel :/ Så nu får jag vänta och se ifall den ger med sig eller om jag ska behöva lämna in den.

Ikväll ska jag, Amanda, Niklas och Michaela på nattbio. Ska se Saw V som förresten har premiär idag. Filmen börjar vid tolv så det är ett tag kvar, mest dötid. Men snart ska jag till Amanda och där ska vi se film tills vi ska åka in till stan. Men jag klagar inte, serie och film nörd som jag är!

Nu ska jag göra mig iordning, vänta på att mamma ska komma hem och sen går jag. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0