251108

Orkar inte uppdatera någonting för tillfället. Har blivit sjuk, förkyld och ont i halsen. När jag vaknade idag kunde jag knappt andas och jag nyser alltför ofta.

Tänkte berätta lite snabbt om dom senaste dagarna bara. I lördags var vi som sagt ute. Det var Amanda, Sophia, Sofie, Michaela, Niklas och jag. Jag, Amanda, Sofie och Sophia började kvällen på Huset och därefter mötte vi Niklas och Michaela utanför Sense. Kvällen var helt okej, det var inget speciellt med den sådär. Kunde var bättre men den kunde också varit sämre. Vid halv tre började vi dra oss hemåt. Satt och vänta på tunnelbanan i elva minuter så jag och amanda missade bussen så vi gick till donken och sen gick vi till busshållsplatsen och väntade. Hemma var jag vid halv fem.

Söndagen spenderades hemma hos Amanda med en massa Gossip Girl. Men också lite pyssel som hennes syster och hade gjort. Vi gjorde små hus som skulle bli en stad.

Även gårdagen spenderade jag hemma hos Amanda och kollade på Gossip Girl. Sophia kom också förbi en snabbis innan hon skulle jobba. Gick hem vid halv åtta, åt middag och kollade på 90210 som hade premiär på tv400. 

 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

LÄTT gossip girl imron kväll? :D

2008-11-25 @ 23:24:35
URL: http://amandalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0