061108

Sitter i min säng och ser på tv. Åt middag för en stund sen, idag fick jag minsann laga min egen mat, mamma är ute med jobbet så självklart gör jag maten själv. Det blev köttbullar och potatismos vilket är väldigt lätt att göra så det var helt okej. Annars är jag faktiskt lite för lat för att göra egen mat ;P

På jobbet var jag inne hela dagen. La lite pussel och ritade mest. Fick till och med en egen ritbok som jag kan ha där ;) Slutade fyra och direkt efter jobbet åkte jag in till stan en snabbis. En klänning och nya leggings fick följa med mig hem. Något som jag tror att jag ska ha på mig på lördag.

Är helt slut så nu ska jag spendera resten av kvällen här, framför tv och dator. Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0