Torsdag

Jag är väldigt dålig på att skriva ibland, men det blir lätt så tyvärr.  Idag har jag varit helt ledig från jobb, ganska skönt. Har varit nere hos Mickis, har suttit i solen och tagit det lugnt. Annars har vi kollat på det sjuka programmet Sanningens ögonblick och tvättat kläder. Har varit hemma en timme ungefär och har nästan precis ätit en väldigt sen middag. Snart är det Criminal Minds och sen läggdags ska jobba imorgon :)

Skrev ju inget igår så jag tänkte berätta vad jag gjorde. Efter jobbet så åkte jag hem till Mickis. Jag, Manda och Mickis gick och hyrde film. Gick hem åt lite grann och sen så satte vi på filmerna. Började med någon skräckis, finns inte så mycket att säga om den. Andra rullen var Förtrollad och den var helt underbar. Vart helt kär i den filmen, borde ses.

De var gårdagens och dagens uppdatering, skriver kanske imorgon innan jobbet annars blir det när jag kommer hem och det är väl runt sex tiden.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0