Sovtime

Kom precis hem från Mickis, som jag har spenderat hela kvällen hos. Jag fick middag där, rikigt mysigt. Under kvällen så inredde vi deras vardagsrum, vart snyggt och ännu mer hemtrevligt :) Senare hamnade vi framför teven med glass, Sanningens ögonblick, ett program som jag inte fattar att folk ställer upp i. Marcus och Alex kom även dit. Satt allihop och kollade på Room 401 på mtv, sjukt program.


Nu ska jag gå coh duscha och sen ska jag sova, upp och jobba imorgon, börjar inte förrän halv ett men eftersom jag bor ganska långt bort måste jag åka lite tidigare, med de är det tamefan värt.

Puss och godnatt.




skönt att vi kunde umgås som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0