Nästan som sommaren

Sitter just nu bara här och tar de lugnt. Rätt så matt efter en dag som denna. Soligt och varmt och jobba på samma gång. Det är mycket de. På jobbet så var vi ute hela dagen, alldeles underbart väder, som en sommardag i mitten av juni. Många av barnen och även vuxna och jag ritade med kritor på marken, väldigt roligt. Många fina konstverk :)

Efter att jag har kommit hem har jag bara suttit vid teven. Känner inte för att göra något överhuvudtaget. Sitter här och lyssnar på Chris Brown - Forever, asbra låt. Nästan så att jag får ett infall och bara ställer mig upp och börjar dansa. Party låt eller vad?
Försöker också fixa utseendet på min blogg med det går inge vidare, det vill tydligen inte funka för mig. Ska inte göra något radikalt men bara en liten förändring.

Allt från mig för tillfället, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0