Lördagen

Hann inte med något städande igår. Mickis ringde och jag drog ner till henne och solade. Vi tog även en promenad i solen fram och tillbaka till alby. Lite färg fick man :) 
Vid fem började det bli dags att göra middag och såklart hjälpte vi till, jag skar potatisklyftor och Mickis gjorde salladen. Hennes pappa stod vid grillen och gjorde flintastek. Första gången man satt ute och åt middag för min del och maten var gudomligt god. Och sällskapet var det bästa. Efter middagen gjorde vi oss iordning och åkte in till stan. Där gick vi omkring i gamla stan, sen kom vi till kungsträdgården. Vi åkte sen till Tanto som ligger vid Hornstull. Där träffade vi Niklas och hans kompisar. Vi mötte Sofie som också skulle komma. Var inte där så länge. Mickis följde med Niklas hem och jag och Sofie åkte till Gullmars, Därifrån tog vi sista bussen hem. Var innanför min dörr runt kvart i två. 

Jag hade aldrig varit i Tanto förut, men igår så var tydligen många som jag kände där, wierd. Hade inte ens hört talas om stället och nu är alla där. Träffade även en kille som jag såg på bussen när jag åkte in till stan, träffade honom när vi skulle åka hem också. Världen är liten ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0