Lång dag

Jag kom just precis hem. Har hunnit sätta mig i soffan. Fötterna värker och jag är trött. Varit i centrum, där det har varit Crazy nights. Affärerna har öppet längre, det är lite rea och det är lite underhållning. Både Ola och Rongedal har varit där. Dock såg jag bara Ola. Var där med Bella och Mickis. Varmt som fan var det där inne, mycket folk. Kändes som hela ansiktet brann.

På jobbet gick det bra, var inne nästan hela tiden. Det var rätt skönt för det var så fruktansvärt varmt ute. Sen hade barnen varit ute sen klockan nio på morgonen. Inne ritade barnen, stod på händer, hjulade och allmänt lekte.

Nu ska jag vila, kommer nog gå och lägga mig snart. Ska jobba imorgon också.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0