fredag

Inatt är det första gången jag har sovit hemma på några dagar, så det är därför jag nästan inte har skrivit något.

I onsdags var det ju Valborg. Jag och Mickis åkte hem til Sofie där så gjorde vi middag, kött med pommes och en god sallad. Åkte iväg till brasan i Alby en snabbis men det var så dåligt väder så vi fick skjuts hem igen. Väl hemma hos Sofie så satte vi oss framför teven och såg på Bring it on med varm choklad, glass och annat gott. Filmen tog slut och då gick vi och sjöng Sing star. Vi höll på till klockan tre, men somnade väl inte förrän halv 5.

På morgon så vaknade vi halv elva, fint väder. Gick upp, åt frukost ute i solen och sen så tog vi upp studsmattan och hoppade i pyjamas. Så jäkla nice väder. Låg också och solade ett tag. Senare åkte vi ner till Notholmen, mötte Carina, Kärran och Linn och vi satt och hade en trevlig fika. Jag och MIckis åkte sen hem till hennes pappa och där var vi resten av kvällen, åt middag där och det vart donken. Tog bussen hem vid tolv tiden.

Idag är vädret inte lika fint, mest mulet och det har varit lite små skurar.
Vet inte vad denna fredagen har att erbjuda men för mig går det alldeles utmärkt att sitta inne, känns som om jag kan behöva lite ro.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0